Connect with us

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Σε τουριστικό πόλο μετατρέπεται η παραλιακή ζώνη του Ελληνικού

Δημοσιεύτηκε

|

Τη νέα εικόνα που θα αποκτήσει η παραλιακή ζώνη του Ελληνικού, ουσιαστικά η «βιτρίνα» του επενδυτικού σχεδίου, περιγράφει η νέα κοινή απόφαση που έχει σταλεί προς δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Κυριαρχούν η μαρίνα του Αγίου Κοσμά, το ενυδρείο που θα κατασκευαστεί μέσα στη θάλασσα και το νέο καταφύγιο τουριστικών σκαφών. Κεντρικό στοιχείο η σημερινή παραλία, η οποία θα συνδέεται και απευθείας με τον χώρο του πρώην αεροδρομίου μέσω του υπογειοποιημένου τμήματος της λεωφόρου Ποσειδώνος.

Το παραλιακό μέτωπο χωρίζεται σε τρεις περιοχές: η συγκεκριμένη κοινή απόφαση, που παρουσιάζει σήμερα η «Κ», αφορά τη «γειτονιά μαρίνας Αγίου Κοσμά» και τη «γειτονιά ενυδρείου Αγίου Κοσμά». Ενα τρίτο παραλιακό κομμάτι, το βορειότερο, θα περιλαμβάνεται στις προς πολεοδόμηση περιοχές, καθώς θα περιέχει κατοικίες.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι προβλέψεις του σχεδίου σε σχέση με το ενυδρείο. Η εγκατάσταση θα κατασκευαστεί σε επίχωση (περίπου 19.400 τ.μ.) μέσα στη θάλασσα και θα καταλαμβάνει συνολικά έκταση 30 στρεμμάτων. Σε αντιστοιχία με το κυματοειδές περίγραμμα του ενυδρείου θα βρίσκονται, μέσα στη θάλασσα, τα έργα προστασίας του. Από το ενυδρείο ξεκινά η μεγάλη (υφιστάμενη) παραλία, μήκους 900 μέτρων. Η ακτή θα εμπλουτιστεί με άμμο και χαλίκι, ενώ για την προστασία της από τους κυματισμούς θα κατασκευαστεί πρόβολος στο νότιο άκρο της και δύο ύφαλοι μέσα στη θάλασσα, σε απόσταση 180 μέτρων από τη στεριά. Στο νότιο άκρο της παραλίας, επί του προβόλου, θα κατασκευαστεί μια τεράστια κυκλική πισίνα (διαμέτρου 85 μέτρων), ουσιαστικά μέσα στη θάλασσα. Γενικά, η περιοχή του ενυδρείου καταλαμβάνει έκταση 122 στρεμμάτων. Σε αυτή η δόμηση θα είναι πιο περιορισμένη, φθάνοντας τα 24.500 τ.μ. Εκτός από το ενυδρείο, θα περιλαμβάνει και μια κτιριακή ενότητα με χρήσεις αναψυχής.

Βορείως του ενυδρείου θα κατασκευαστεί ένα καταφύγιο τουριστικών σκαφών, που θα καταλαμβάνει 12,7 στρέμματα στην ξηρά και 55 στρ. στη θάλασσα. Το καταφύγιο θα μπορεί να εξυπηρετήσει έως 113 σκάφη, εκ των οποίων τα 12 των 15-18 μέτρων. Εκεί η περιοχή θα αλλάξει πρόσωπο: για να συμβεί αυτό θα κατεδαφιστεί ο υφιστάμενος μώλος και θα επιχωθεί η θάλασσα σε έκταση 3,7 στρεμμάτων, εκεί όπου σήμερα βρίσκονται οι δραστηριότητες του ΝΑΟΕ. Ο νέος, προσήνεμος μώλος θα έχει καμπύλη μορφή και συνολικό μήκος 310 μέτρα – μάλιστα για την κατασκευή του θα εξεταστεί η δυνατότητα επανάχρησης των ογκόλιθων του παλιού μώλου, αν είναι σε καλή κατάσταση. Εσωτερικά ο μώλος θα έχει 6 πλωτές προβλήτες των 40 μέτρων, στις οποίες θα μπορούν να δένουν τα πλοία. Μπροστά από το καταφύγιο τουριστικών σκαφών θα υπάρχει ένα κτίριο 300 τ.μ., το οποίο θα εξυπηρετεί τις ανάγκες λειτουργίας του καταφυγίου.

Οσον αφορά την παραλιακή ζώνη βορείως της περιοχής του ενυδρείου και το καταφύγιο σκαφών, μπροστά από την περιοχή κατοικίας, θα υπάρξει εμπλουτισμός της ακτής, θα επεκταθεί η υφιστάμενη ναυταθλητική εγκατάσταση, ώστε να εξυπηρετεί τουλάχιστον 70 μικρά σκάφη, ενώ η μικρή παραλία (μήκους 60 μέτρων), που υπάρχει σήμερα ανάμεσα στο ναυταθλητικό λιμάνι και στο τουριστικό καταφύγιο, θα «καταργηθεί».

Νότια της περιοχής του ενυδρείου βρίσκεται η περιοχή της μαρίνας του Αγίου Κοσμά, η οποία καταλαμβάνει έκταση 334 στρεμμάτων. Σε αυτή θα χτιστούν έως 66.900 τ.μ. (μέγιστος συντελεστής 0,30, μέγιστη κάλυψη 30%, μέγιστο ύψος κτιρίων 16 μέτρα). Στο εσωτερικό μέτωπο της μαρίνας, σε έκταση 212 στρεμμάτων, θα δημιουργηθεί μια περιοχή με χρήσεις τουρισμού και αναψυχής (λ.χ. καταστήματα, χώροι εστίασης). Στα δύο άκρα της μαρίνας, στον «βραχίονα» και στο βόρειο άκρο της, θα δημιουργηθούν τρεις ενότητες κτιρίων, οι οποίες θα έχουν ανάλογες χρήσεις. Οι δύο περιοχές θα έχουν ανοιχτούς χώρους (η πρώτη 122 στρέμματα και η δεύτερη 65 στρέμματα), στους οποίους επιτρέπονται μόνο προσωρινές κατασκευές, παιδότοποι, διάδρομοι βάδην, υπαίθρια όργανα άθλησης, υπαίθρια έργα τέχνης κ.λπ.

Καθημερινή Έντυπη έκδοση

Πηγή: kathimerini.gr

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πειραιάς: Ξαναρχίζει δοκιμαστικά δρομολόγια το τραμ

Δημοσιεύτηκε

|

Από

Ξεκινούν από αυτή την εβδομάδα τα δοκιμαστικά δρομολόγια της επέκτασης του τραμ στον Πειραιά, η οποία αναμένεται να δοθεί σε πλήρη λειτουργία εντός του Νοεμβρίου.

Σύμφωνα με ενημέρωση της Αττικό Μετρό, θα προηγηθεί ηλέκτριση της Εναέριας Γραμμής Επαφής (ΕΓΕ) της επέκτασης του ΤΡΑΜ στον Πειραιά από τo βράδυ της Δευτέρας 18 Οκτωβρίου 2021, λόγω της επικείμενης έναρξης της δοκιμαστικής λειτουργίας.

Η Γραμμή έχει εγκατασταθεί στις οδούς:

Λεωφόρος Ποσειδώνος (Γήπεδο Καραϊσκάκη),
Μικράς Ασίας
Γρηγορίου Λαμπράκη
Βασιλέως Γεωργίου
Ακτή Ποσειδώνος
Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως
Ομηρίδου Σκυλίτση έως το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ)
και θα βρίσκεται πλέον υπό τάση 750V συνεχούς ρεύματος.

Με αφορμή την Ηλέκτριση της Εναέριας Γραμμής Τραμ στον Πειραιά, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. εφιστά την προσοχή στο κοινό, στους χειριστές μηχανημάτων και τους οδηγούς αυτοκινήτων, να μην πλησιάζουν τα ηλεκτροφόρα δίκτυα του Τραμ (αγωγοί, καλώδια, στύλοι, πρόβολοι, μονωτήρες κλπ) καθώς ελλοχεύουν σοβαροί κίνδυνοι ηλεκτροπληξίας, ατυχημάτων, τραυματισμών, πρόκλησης πυρκαγιάς, βλάβης στο δίκτυο ηλεκτροδότησης του Τραμ κλπ.

Η Αττικό Μετρό επισημαίνει ότι δεδομένης της επικείμενης κυκλοφορίας των συρμών θα πρέπει η σιδηροδρομική γραμμή να είναι ελεύθερη οχημάτων και πάσης φύσεως εμποδίων και να υπάρχει ιδιαίτερη προσοχή οδηγών αυτοκινήτων, δικύκλων και πεζών για την αποφυγή πρόσκρουσης με τους κινούμενους συρμούς.

Πηγή: alimosonline.gr

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αύξηση τιμών: Ο φόβος της ακρίβειας αλλάζει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών

Δημοσιεύτηκε

|

Από

Η αύξηση των τιμών σχεδόν σε όλα τα προϊόντα έχει δημιουργήσει ένα «μούδιασμα» στους καταναλωτές, κάτι που αποτυπώνεται και στον τρόπο με τον οποίο κινείται η αγορά.

Η επίδραση των ανατιμήσεων σε πρώτες ύλες, μεταφορικό και ενεργειακό κόστος στις τελικές τιμές των προϊόντων διατροφής εκτιμάται ότι θα έχει διάρκεια μέχρι τον Μάρτιο του 2022. Αυτό επισημαίνει, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας, πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών).

Σύμφωνα με τον κ. Μαχαίρα, μέχρι τώρα ένα σημαντικό μέρος των αυξήσεων τιμών πρώτων υλών φαίνεται να έχουν απορροφηθεί από τους ενδιάμεσους κόμβους της αλυσίδας παραγωγής και διάθεσης, παραγωγούς, μεταποιητές, προμηθευτές και το λιανεμπόριο στην Ελλάδα. Ωστόσο, αυτό δεν μπορεί να θεωρηθεί ως δεδομένο για το μέλλον, εφόσον οι αυξητικές τάσεις συνεχιστούν, καθώς όλες οι επιχειρήσεις έχουν να αντιμετωπίσουν αυξημένα κόστη.

Ο ίδιος εκτιμά ότι, «σημαντικό εμπόδιο στην διαχείριση των τιμών σε χαμηλότερα επίπεδα αποτελούν οι υψηλοί συντελεστές ΦΠΑ». Σημειώνεται πως, σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ, η Ελλάδα έχει από τους υψηλότερους συντελεστές ΦΠΑ στα τρόφιμα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Στη συγκεκριμένη κατάταξη βρίσκεται στην 6η θέση με τον υψηλότερο συντελεστή ΦΠΑ.

Πηγή: iefimerida.gr

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τροχαίο στη Λ. Ποσειδώνος – Αυξημένη κίνηση στο σημείο

Δημοσιεύτηκε

|

Από

Τροχαίο ατύχημα έγινε λίγο μετά τις 12:00 το μεσημέρι του Σαββάτου στη λεωφόρο Ποσειδώνος.

Τα δύο Ι.Χ συγκρούστηκαν και εξαιτίας της μικρής ταχύτητας που είχαν αναπτύξει, το τροχαίο δεν ήταν σοβαρό.

Προκλήθηκαν μόνο μικρές υλικές ζημιές στα αυτοκίνητα με τους οδηγούς να περιμένουν αντιπροσώπους της Ασφάλειας.

Πηγή: alimosonline.gr

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Advertisement

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copyright © 2021 notia24.gr - All rights reserved

Χρησιμοποιώντας το notia24.gr και για την βελτίωση της εμπειρίας χρήσης σας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το notia24.gr τηρεί τον κανονισμό της Ε.Ε. για την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων - GDPR. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο