Connect with us

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Προχωράει το έργο στο Ελληνικό-«Πράσινο» για καζίνο & πάρκο

Δημοσιεύτηκε

|

Τους όρους δόμησης και τις βασικές κατευθύνσεις για τη ζώνη ανάπτυξης εντός της οποίας θα αναπτυχθεί, μεταξύ άλλων, το Ολοκληρωμένο Τουριστικό Συγκρότημα με καζίνο (IRC) καθώς και το πάρκο των 2.000 στρεμμάτων, περιγράφουν αναλυτικά οι δύο από τις 4 συνολικά Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις (ΚΥΑ) για το Ελληνικό, τις οποίες ενέκρινε χθες το Κεντρικό Συμβούλιο Διοίκησης (ΚΣΔ) της κυβέρνησης.

Με βάση τον προγραμματισμό της κυβέρνησης, την Παρασκευή θα συζητηθεί στο ΚΣΔ η ΚΥΑ για τις υπόλοιπες δύο ζώνες ανάπτυξης και την επόμενη εβδομάδα η τέταρτη για τις ζώνες πολεοδόμησης.

Ο στόχος είναι να μη δοθεί άλλη παράταση στον διαγωνισμό για την άδεια του καζίνο, να προχωρήσει δηλαδή με την κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών στις 30 Σεπτεμβρίου.

Για να συμπληρωθεί το παζλ της ολοκλήρωσης των διαδικασιών ώστε οι επενδυτές για το Ελληνικό με επικεφαλής την Lamda Development να καταβάλουν την προκαταβολή των 300 εκατ. ευρώ, χρειάζεται ακόμη η ιδιοκτησιακή και δικαστική ωρίμανση του ακινήτου.

Το καζίνο

Ως προς τον διαγωνισμό για το καζίνο, όπως φάνηκε και από την πρόσφατη συνέντευξη Τύπου του επικεφαλής της Hard Rock International την προηγούμενη εβδομάδα, το ενδιαφέρον είναι επαρκές για να συντηρεί την εκτίμηση ότι θα υπάρξει ανάδοχος. Θεωρείται δεδομένο ότι θα κατατεθούν δύο δεσμευτικές προσφορές, αυτή της προαναφερόμενης εταιρείας και της επίσης αμερικανικής Mohegan Gaming & Entertainment. Δεν αποκλείεται όμως στον διαγωνισμό να συμμετάσχει τελικά και η μαλαισιανή Genting, ενώ τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως το ελληνικό μέγα καζίνο «κοιτά» ξανά η κινεζική Melco η οποία έχει αναλάβει το καζίνο της Κύπρου. Πιθανότατα η Melco να συμπράξει με τη Hard Rock με την οποία είχε συνεργαστεί αρχικά στον διαγωνισμό για το καζίνο της Κύπρου.

Αναλυτικότερα, όπως ορίζεται στην ΚΥΑ, η ζώνη ανάπτυξης υπό την ονομασία A-Α1 στην οποία θα υλοποιηθεί το Ολοκληρωμένο Τουριστικό Συγκρότημα με καζίνο έχει συνολική επιφάνεια 634.144 τ.μ. Οριοθετείται νότια από το γκολφ Γλυφάδας, δυτικά και ανατολικά από περιοχές κατοικίας του Δήμου Γλυφάδας και βόρεια από την περιοχή Πολεοδόμησης A-Π2 της προς αξιοποίηση έκτασης στο Ελληνικό και σε ένα μικρό τμήμα βορειοδυτικά της ζώνης από την περιοχή αμιγούς κατοικίας του Δήμου Ελληνικού-Αργυρούπολης. Πρόκειται για τη Γειτονιά Τουρισμού, Αναψυχής και Επιχειρηματικού Πάρκου.

Στην περιοχή προσδίδεται πολυλειτουργικός χαρακτήρας και συνδυασμένες χρήσεις τουρισμού-αναψυχής (τουριστικά καταλύματα, καζίνο, ειδικές τουριστικές υποδομές όπως συνεδριακό κέντρο, κέντρο θαλασσοθεραπείας), κατοικίας και επιχειρηματικού πάρκου (γραφεία, εγκαταστάσεις υγείας υπερτοπικού επιπέδου, εμπόριο).

Από τη Ζώνη Α-Α1 διέρχεται τμήμα του νότιου οδικού δακτυλίου που συνδέει τις Περιοχές – Ζώνες της χωρικής ενότητας του πρώην Αεροδρομίου με το Παράκτιο Μέτωπο. Στο δυτικό άκρο της δημιουργούνται δύο κυκλικοί κόμβοι (ο ένας εξ αυτών εντός των ορίων της) για την εξυπηρέτηση της κυκλοφορίας και της σύνδεσης τόσο με την Περιοχή προς Πολεοδόμηση Α-Π2, όσο και με τις κτηριακές ενότητες της Α-Α1.2, αλλά και την όμορη περιοχή της Γλυφάδας. Σε αυτό το σημείο προβλέπεται, επίσης, η κατασκευή ανισόπεδης διάβασης (γέφυρα) για την απευθείας σύνδεση με το παράκτιο μέτωπο. Η υπέργεια αυτή σύνδεση στο νότιο τμήμα της ανάπτυξης λειτουργεί συμπληρωματικά στη βόρεια σύνδεση που επιτυγχάνεται με την  υπογειοποίηση της Λ. Ποσειδώνος. Αποτελεί κομβικό στοιχείο σύνδεσης λειτουργιών, κινήσεων και επιπέδων αλλά και ένα ιδιαίτερο σημείο θέας προς τη θάλασσα, το βουνό, το αστικό περιβάλλον, το Μητροπολιτικό Πάρκο και την έκταση του γηπέδου Γκολφ Γλυφάδας.

Ο μέσος συντελεστής δόμησης στο σύνολο της έκτασης της Α-Α1 είναι 0,40 και ως εκ τούτου η μέγιστη επιτρεπόμενη δόμηση 253.657 τ.μ., ενώ το μέγιστο επιτρεπόμενο ποσοστό κάλυψης στο σύνολο της έκτασης 30%. Το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος κτηρίων θα είναι σύμφωνα με το ΝΟΚ (Νέος Οικοδομικός Κανονισμός) και κατ’ εξαίρεση επιτρέπεται η κατασκευή ενός υψηλού κτηρίου ειδικής αρχιτεκτονικής σχεδίασης με μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος 200 μέτρα από τη στάθμη της θάλασσας και πρόσωπο επί της Λ. Ποσειδώνος, το οποίο προορίζεται να λειτουργήσει ως τοπόσημο της συγκεκριμένης ζώνης και της συνολικής έκτασης. Σε αυτό το κτήριο θα στεγαστεί το καζίνο και ξενοδοχείο με υποδομές για τουρισμό υψηλών απαιτήσεων και με στόχο την προσέλκυση νέων επισκεπτών στην Αθήνα. Ο επενδυτής για το Ολοκληρωμένο Τουριστικό Συγκρότημα με καζίνο θα μισθώσει από τη Lamda περίπου 250 στρέμματα.

Να σημειωθεί ότι συνολικά για την ανάπτυξη του Μητροπολιτικού Πόλου Ελληνικού – Αγίου Κοσμά, όπως είναι η πλήρης ονομασία της ανάπτυξης στο Ελληνικό (6.200 στρέμματα), η μέγιστη επιτρεπόμενη δόμηση έχει καθοριστεί σε 2.700.000 τ.μ. και στην οποία περιλαμβάνεται και η δόμηση των υφιστάμενων διατηρητέων κτηρίων και των υφιστάμενων και διατηρούμενων κοινωφελών χρήσεων και εγκαταστάσεων υποδομών. Η μέγιστη επιτρεπόμενη κάλυψη στο σύνολο της έκτασης του Μητροπολιτικού Πόλου έχει οριστεί σε 35%.

Πηγή: neasmyrnilive.gr

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πειραιάς: Ξαναρχίζει δοκιμαστικά δρομολόγια το τραμ

Δημοσιεύτηκε

|

Από

Ξεκινούν από αυτή την εβδομάδα τα δοκιμαστικά δρομολόγια της επέκτασης του τραμ στον Πειραιά, η οποία αναμένεται να δοθεί σε πλήρη λειτουργία εντός του Νοεμβρίου.

Σύμφωνα με ενημέρωση της Αττικό Μετρό, θα προηγηθεί ηλέκτριση της Εναέριας Γραμμής Επαφής (ΕΓΕ) της επέκτασης του ΤΡΑΜ στον Πειραιά από τo βράδυ της Δευτέρας 18 Οκτωβρίου 2021, λόγω της επικείμενης έναρξης της δοκιμαστικής λειτουργίας.

Η Γραμμή έχει εγκατασταθεί στις οδούς:

Λεωφόρος Ποσειδώνος (Γήπεδο Καραϊσκάκη),
Μικράς Ασίας
Γρηγορίου Λαμπράκη
Βασιλέως Γεωργίου
Ακτή Ποσειδώνος
Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως
Ομηρίδου Σκυλίτση έως το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ)
και θα βρίσκεται πλέον υπό τάση 750V συνεχούς ρεύματος.

Με αφορμή την Ηλέκτριση της Εναέριας Γραμμής Τραμ στον Πειραιά, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. εφιστά την προσοχή στο κοινό, στους χειριστές μηχανημάτων και τους οδηγούς αυτοκινήτων, να μην πλησιάζουν τα ηλεκτροφόρα δίκτυα του Τραμ (αγωγοί, καλώδια, στύλοι, πρόβολοι, μονωτήρες κλπ) καθώς ελλοχεύουν σοβαροί κίνδυνοι ηλεκτροπληξίας, ατυχημάτων, τραυματισμών, πρόκλησης πυρκαγιάς, βλάβης στο δίκτυο ηλεκτροδότησης του Τραμ κλπ.

Η Αττικό Μετρό επισημαίνει ότι δεδομένης της επικείμενης κυκλοφορίας των συρμών θα πρέπει η σιδηροδρομική γραμμή να είναι ελεύθερη οχημάτων και πάσης φύσεως εμποδίων και να υπάρχει ιδιαίτερη προσοχή οδηγών αυτοκινήτων, δικύκλων και πεζών για την αποφυγή πρόσκρουσης με τους κινούμενους συρμούς.

Πηγή: alimosonline.gr

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αύξηση τιμών: Ο φόβος της ακρίβειας αλλάζει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών

Δημοσιεύτηκε

|

Από

Η αύξηση των τιμών σχεδόν σε όλα τα προϊόντα έχει δημιουργήσει ένα «μούδιασμα» στους καταναλωτές, κάτι που αποτυπώνεται και στον τρόπο με τον οποίο κινείται η αγορά.

Η επίδραση των ανατιμήσεων σε πρώτες ύλες, μεταφορικό και ενεργειακό κόστος στις τελικές τιμές των προϊόντων διατροφής εκτιμάται ότι θα έχει διάρκεια μέχρι τον Μάρτιο του 2022. Αυτό επισημαίνει, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας, πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών).

Σύμφωνα με τον κ. Μαχαίρα, μέχρι τώρα ένα σημαντικό μέρος των αυξήσεων τιμών πρώτων υλών φαίνεται να έχουν απορροφηθεί από τους ενδιάμεσους κόμβους της αλυσίδας παραγωγής και διάθεσης, παραγωγούς, μεταποιητές, προμηθευτές και το λιανεμπόριο στην Ελλάδα. Ωστόσο, αυτό δεν μπορεί να θεωρηθεί ως δεδομένο για το μέλλον, εφόσον οι αυξητικές τάσεις συνεχιστούν, καθώς όλες οι επιχειρήσεις έχουν να αντιμετωπίσουν αυξημένα κόστη.

Ο ίδιος εκτιμά ότι, «σημαντικό εμπόδιο στην διαχείριση των τιμών σε χαμηλότερα επίπεδα αποτελούν οι υψηλοί συντελεστές ΦΠΑ». Σημειώνεται πως, σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ, η Ελλάδα έχει από τους υψηλότερους συντελεστές ΦΠΑ στα τρόφιμα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Στη συγκεκριμένη κατάταξη βρίσκεται στην 6η θέση με τον υψηλότερο συντελεστή ΦΠΑ.

Πηγή: iefimerida.gr

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τροχαίο στη Λ. Ποσειδώνος – Αυξημένη κίνηση στο σημείο

Δημοσιεύτηκε

|

Από

Τροχαίο ατύχημα έγινε λίγο μετά τις 12:00 το μεσημέρι του Σαββάτου στη λεωφόρο Ποσειδώνος.

Τα δύο Ι.Χ συγκρούστηκαν και εξαιτίας της μικρής ταχύτητας που είχαν αναπτύξει, το τροχαίο δεν ήταν σοβαρό.

Προκλήθηκαν μόνο μικρές υλικές ζημιές στα αυτοκίνητα με τους οδηγούς να περιμένουν αντιπροσώπους της Ασφάλειας.

Πηγή: alimosonline.gr

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Advertisement

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copyright © 2021 notia24.gr - All rights reserved

Χρησιμοποιώντας το notia24.gr και για την βελτίωση της εμπειρίας χρήσης σας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το notia24.gr τηρεί τον κανονισμό της Ε.Ε. για την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων - GDPR. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο