Connect with us

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τα 10 δισεκατομμύρια που θα κάνουν τα νότια προάστια το Μονακό της Ελλάδας

Δημοσιεύτηκε

|

Την ώρα που η κυβέρνηση παραχωρεί ανερυθρίαστα το δικαίωμα σε πετρελαϊκές να ορίσουν τις τύχες του περιβάλλοντος της χώρας σε όλη τη δυτική ακτογραμμή και τα ιόνια νησιά, αλλά και στην Κρήτη, η Αθήνα ετοιμάζεται να μετατραπεί σε Μοντέ Κάρλο.

Και με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, αναμένεται να το κάνει χωρίς να παραβιάζει το περιβάλλον. Αντιθέτως, θα το κάνει βασισμένη σε νέους χώρους πράσινου. Είναι πιο συγκεκριμένα το ελκυστικότερο κομμάτι της πόλης, η Αθηναϊκή Ριβιέρα που από το 2020 θα είναι συνώνυμη του hyperlux. Πώς; Με μια επένδυση που θα ξεπεράσει ίσως τα 10 δισεκατομμύρια ευρώ, δηλαδή γύρω στο 20% του ετήσιου ΑΕΠ!

Μετά το Ίδρυμα Νιάρχος στο Φάληρο, την ανάπλαση στο Μικρολίμανο και τον φαληρικό όρμο, αλλά και τα συγκοινωνιακά έργα σε Πειραιά και Φάληρο, σειρά παίρνουν όλες οι περιοχές από το Ελληνικό και πέρα, με επίκεντρο τη Γλυφάδα. Μια περιοχή που έχει ούτως ή άλλως όλα τα εχέγγυα για να δημιουργήσει έναν τεράστιο τουριστικό πόλο έλξης.

Με την Αθήνα να ετοιμάζεται να δεχτεί 15 εκατομμύρια τουρίστες τη φετινή τουριστική σεζόν, θα υπάρξει ένας αυξημένος αριθμός των ανώτερων εισοδημάτων που θα αναζητήσουν κάτι ελκυστικό. Και το κέντρο της πόλης δεν μπορεί να το προσφέρει αυτό. Για την ακρίβεια κανένα σημείο της δε μπορεί πέραν της Γλυφάδας, της Βούλας, της Βουλιαγμένης. Ακόμα και η Κηφισιά είναι πια ένας επιζών της κρίσης.

Ο κεντρικός άξονας είναι η ανάπλαση του παλιού αεροδρομίου στο Ελληνικό. Εκεί όπου θα εκπονηθεί ένα πλάνο 25ετίας. Τα μεγάλα έργα βέβαια αναμένεται να έχουν υλοποιηθεί πλήρως ως το 2029. Μητροπολιτικό πάρκο, ξενοδοχειακές μονάδες 4 και 5 αστέρων, κτηριακές εγκαταστάσεις για εταιρείες, ένα μεγάλο εμπορικό κέντρο, νέες κατοικίες, υπογειοποίηση ενός χιλιομέτρου στη Λεωφόρο, λιμενικά και συγκοινωνιακά έργα, μέχρι και καζίνο.

Αυτά περιλαμβάνονται στο μακρόπνοο σχέδιο. Αξίζει να αναφερθεί ότι ένα από τα ξενοδοχεία θέλει να γίνει ένα μικρότερο Burj Khalifa, ευρισκόμενο στην κορυφή δύο ουρανοξυστών, κάτι που θα συμβεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα, να ενωθούν δηλαδή δύο κτήρια στους ανώτερους ορόφους τους.

Από κει και πέρα υπάρχουν πρότζεκτ που θα ολοκληρωθούν πιο άμεσα και βρίσκονται λίγο πιο νότια. Στην κοσμοπολίτικη και ελάχιστα πληγωμένη από την κρίση Γλυφάδα, το τοπίο θα αλλάξει άρδην από την αναδιαμόρφωση του Αστέρα Γλυφάδας. Εκεί η Grivalia Hospitality έχει αναλάβει να δημιουργήσει ένα σύγχρονο 5αστερο ξενοδοχείο που θα προσφέρει ανέσεις του υψηλότερου επιπέδου.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον ως προς τη Γλυφάδα έχουν αυτά που μας λέει ο Λεωνίδας Κροκκίδης, ένας από τους κορυφαίους στην αγορά του Real Estate στη χώρα και εκπρόσωπος του κορυφαίου γραφείου στα νότια προάστια, του Plasis Real Estate.

«Θα δημιουργηθεί ένα διπλό ρεύμα τουριστών στη Γλυφάδα. Το ένα θα προσομοιάζει στη Μύκονο, αφού σε συνδυασμό με την άφιξη πολυτελών θαλαμηγών στην παρακείμενη Μαρίνα Αλίμου, εκπρόσωποι του διεθνούς τζετ σετ θα είναι οι κυρίως διαμένοντες στον Αστέρα.

Το δεύτερο ρεύμα θα είναι ένα μικρότερο πορτοφόλι, αλλά σίγουρα ανώτερο κατά πολύ από τον μέσο Έλληνα. Υπάρχει ένα κομμάτι της τουριστικής αγοράς που θα στραφεί στη Γλυφάδα για να ζήσει την πολυτέλεια, αλλά όχι στο επίπεδο του να δίνει 5 και 10 χιλιάρικα τη μέρα. Θα έλεγα κάπου πιο κοντά στα 200-400 ευρώ τη μέρα. Αυτοί θα στραφούν στα Airbnb και στις εγκαταστάσεις κατοικίας που θα ανεγερθούν.

Πιο συγκεκριμένα, είναι Ινδοί και Κινέζοι αυτοί που θα αποτελέσουν μια πηγή εισροής χρήματος στη χώρα και στον δήμο Γλυφάδας. Όχι όμως αυτοί που μένουν στην Ινδία ή την Κίνα. Αλλά μεγαλοαστοί Ινδοί και Κινέζοι που έχουν κατακτήσει τομείς στις μητροπόλεις του κόσμου, όπως το Λονδίνο και τη Νέα Υόρκη.

Αν έπρεπε να μιλήσω με αριθμούς, θα έλεγα ότι μιλάμε για έναν αριθμό χοντρικά στις 100.000 που μπορεί να έχουν ένα εισόδημα 15-20 χιλιάρικα το μήνα και αντέχει η τσέπη τους να δώσουν για μια βδομάδα ή δέκα μέρες 3 με 5 χιλιάρικα και να απολαύσουν υψηλές προδιαγραφές και παροχές».

Αυτό το στοιχείο είναι και ο λόγος που διαφαίνεται μια σημαντική άνοδος στην αντικειμενική αξία κατοικιών στα νότια προάστια. Η Γλυφάδα για παράδειγμα ανέβηκε και κυμαίνεται από τα 2.500 μέχρι τα 5.000 ευρώ το τετραγωνικό.

Στη Γλυφάδα επίκεινται και άλλα έργα που έχει εξαγγείλει ο δήμαρχος κύριος Παπανικολάου από το 2017. Ένα απ΄αυτά είναι η δημιουργία ιαματικών λουτρών στην περιοχή της Αιξωνής κι ένα άλλο το πρότζεκτ OPEN MALL GLYFADA. Δεν είναι τυχαίο επίσης ότι ο κύριος Παπανικολάου θεωρείται απίθανο να μη βρίσκεται και την επόμενη τετραετία στον δημαρχιακό θώκο.

Ακόμα πιο εντυπωσιακά είναι τα πράγματα στη Βουλιαγμένη. Εκεί μπορεί κανείς να βρει κατοικίες μέχρι και 8.000 το τετραγωνικό. Εκεί υπάρχει τόνωση από φέτος, με την λειτουργία του Αστέρα Βουλιαγμένης. Εκεί όπου έχουμε ένα ξενοδοχειακό brand παγκοσμίου φήμης, το Four Seasons Astir Palace.

Πρόκειται για ένα συγκρότημα ξενοδοχειακών μονάδων 5 αστέρων. Στην πρώτη φάση του σχεδίου 650 εκατομμυρίων ευρών ανακαινίστηκε πλήρως το ξενοδοχείο «Αρίων», που αποτελείται από 101 δωµάτια, εκ των οποίων 20 σουίτες καθώς και το ξενοδοχείο «Ναυσικά» που διαθέτει 132 δωμάτια, από τα οποία 22 σουίτες. Στον Αστέρα λειτουργούν πλέον και 61 καμπάνες.

Συνολικά το συγκρότημα του Four Seasons Astir Palace διαθέτει 303 δωμάτια, σουίτες και bungalows, εστιατόρια, bars, τρεις ιδιωτικές παραλίες και τρεις πισίνες, ακαδημία τένις, γήπεδο μπάσκετ και θαλάσσια σπορ, παιδικό κλαμπ, σπα και υδροθεραπεία.

Όλα τα παραπάνω είναι λόγοι υπεραισιοδοξίας και αιθεροβασίας. Τόσο για την οικονομία της πρωτεύουσας όσο κυρίως για τους δήμους που θα επωφεληθούν άμεσα από τα έργα.

Πηγή: menshouse.gr

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πειραιάς: Ξαναρχίζει δοκιμαστικά δρομολόγια το τραμ

Δημοσιεύτηκε

|

Από

Ξεκινούν από αυτή την εβδομάδα τα δοκιμαστικά δρομολόγια της επέκτασης του τραμ στον Πειραιά, η οποία αναμένεται να δοθεί σε πλήρη λειτουργία εντός του Νοεμβρίου.

Σύμφωνα με ενημέρωση της Αττικό Μετρό, θα προηγηθεί ηλέκτριση της Εναέριας Γραμμής Επαφής (ΕΓΕ) της επέκτασης του ΤΡΑΜ στον Πειραιά από τo βράδυ της Δευτέρας 18 Οκτωβρίου 2021, λόγω της επικείμενης έναρξης της δοκιμαστικής λειτουργίας.

Η Γραμμή έχει εγκατασταθεί στις οδούς:

Λεωφόρος Ποσειδώνος (Γήπεδο Καραϊσκάκη),
Μικράς Ασίας
Γρηγορίου Λαμπράκη
Βασιλέως Γεωργίου
Ακτή Ποσειδώνος
Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως
Ομηρίδου Σκυλίτση έως το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ)
και θα βρίσκεται πλέον υπό τάση 750V συνεχούς ρεύματος.

Με αφορμή την Ηλέκτριση της Εναέριας Γραμμής Τραμ στον Πειραιά, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. εφιστά την προσοχή στο κοινό, στους χειριστές μηχανημάτων και τους οδηγούς αυτοκινήτων, να μην πλησιάζουν τα ηλεκτροφόρα δίκτυα του Τραμ (αγωγοί, καλώδια, στύλοι, πρόβολοι, μονωτήρες κλπ) καθώς ελλοχεύουν σοβαροί κίνδυνοι ηλεκτροπληξίας, ατυχημάτων, τραυματισμών, πρόκλησης πυρκαγιάς, βλάβης στο δίκτυο ηλεκτροδότησης του Τραμ κλπ.

Η Αττικό Μετρό επισημαίνει ότι δεδομένης της επικείμενης κυκλοφορίας των συρμών θα πρέπει η σιδηροδρομική γραμμή να είναι ελεύθερη οχημάτων και πάσης φύσεως εμποδίων και να υπάρχει ιδιαίτερη προσοχή οδηγών αυτοκινήτων, δικύκλων και πεζών για την αποφυγή πρόσκρουσης με τους κινούμενους συρμούς.

Πηγή: alimosonline.gr

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αύξηση τιμών: Ο φόβος της ακρίβειας αλλάζει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών

Δημοσιεύτηκε

|

Από

Η αύξηση των τιμών σχεδόν σε όλα τα προϊόντα έχει δημιουργήσει ένα «μούδιασμα» στους καταναλωτές, κάτι που αποτυπώνεται και στον τρόπο με τον οποίο κινείται η αγορά.

Η επίδραση των ανατιμήσεων σε πρώτες ύλες, μεταφορικό και ενεργειακό κόστος στις τελικές τιμές των προϊόντων διατροφής εκτιμάται ότι θα έχει διάρκεια μέχρι τον Μάρτιο του 2022. Αυτό επισημαίνει, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας, πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών).

Σύμφωνα με τον κ. Μαχαίρα, μέχρι τώρα ένα σημαντικό μέρος των αυξήσεων τιμών πρώτων υλών φαίνεται να έχουν απορροφηθεί από τους ενδιάμεσους κόμβους της αλυσίδας παραγωγής και διάθεσης, παραγωγούς, μεταποιητές, προμηθευτές και το λιανεμπόριο στην Ελλάδα. Ωστόσο, αυτό δεν μπορεί να θεωρηθεί ως δεδομένο για το μέλλον, εφόσον οι αυξητικές τάσεις συνεχιστούν, καθώς όλες οι επιχειρήσεις έχουν να αντιμετωπίσουν αυξημένα κόστη.

Ο ίδιος εκτιμά ότι, «σημαντικό εμπόδιο στην διαχείριση των τιμών σε χαμηλότερα επίπεδα αποτελούν οι υψηλοί συντελεστές ΦΠΑ». Σημειώνεται πως, σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ, η Ελλάδα έχει από τους υψηλότερους συντελεστές ΦΠΑ στα τρόφιμα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Στη συγκεκριμένη κατάταξη βρίσκεται στην 6η θέση με τον υψηλότερο συντελεστή ΦΠΑ.

Πηγή: iefimerida.gr

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τροχαίο στη Λ. Ποσειδώνος – Αυξημένη κίνηση στο σημείο

Δημοσιεύτηκε

|

Από

Τροχαίο ατύχημα έγινε λίγο μετά τις 12:00 το μεσημέρι του Σαββάτου στη λεωφόρο Ποσειδώνος.

Τα δύο Ι.Χ συγκρούστηκαν και εξαιτίας της μικρής ταχύτητας που είχαν αναπτύξει, το τροχαίο δεν ήταν σοβαρό.

Προκλήθηκαν μόνο μικρές υλικές ζημιές στα αυτοκίνητα με τους οδηγούς να περιμένουν αντιπροσώπους της Ασφάλειας.

Πηγή: alimosonline.gr

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Advertisement

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copyright © 2021 notia24.gr - All rights reserved

Χρησιμοποιώντας το notia24.gr και για την βελτίωση της εμπειρίας χρήσης σας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το notia24.gr τηρεί τον κανονισμό της Ε.Ε. για την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων - GDPR. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο