Connect with us

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Μετρό: Πού οφείλονται οι καθυστερήσεις στα δρομολόγια

Δημοσιεύτηκε

|

Οι ελλείψεις σε τεχνικό προσωπικό στα σταθερά μέσα τροχιάς (μετρό, ηλεκτρικός, τραμ) ευθύνονται για τις καθυστερήσεις που παρατηρούνται.

Την ίδια στιγμή, αν και οι Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ) και το αρμόδιο υπουργείο Υποδομών αναζητούν λύσεις, αυτές υπονομεύονται από την έλλειψη ρευστότητας.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος των εργαζομένων στο μετρό Σπ. Ρεβύθης, όπως τονίζει σε σχετικό ρεπορτάζ της η Καθημερινή, κάνει λόγο για κενά σε προσωπικό, τα οποία θέτουν σε κίνδυνο το επίπεδο εξυπηρέτησης του σχεδόν ενός εκατομμυρίου χρηστών ημερησίως όλων των μέσων σταθερής τροχιάς.

Ο ίδιος καταγγέλλει ότι οι ελλείψεις προσωπικού είναι εντονότατες και κάνει λόγο για αποδεκατισμένα τεχνικά τμήματα, τα οποία δεν καλύπτονται λόγω της απαγόρευσης προσλήψεων. Στο ίδιο πλαίσιο, τονίζει ότι 80 από τα 109 εκδοτήρια παραμένουν κλειστά για τον ίδιο ακριβώς λόγο. Όπως σημειώνει το ρεπορτάζ, πληγή για τις συγκοινωνίες αποτελούν και οι συνταξιοδοτήσεις, καθώς δεν αντικαθίσταται το προσωπικό που αποχωρεί.

Ο ρυθμός των δρομολογίων

Όπως αναφέρει η Καθημερινή πάντως, το τελευταίο διάστημα ο ΟΑΣΑ σε συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών έχει καταφέρει μια πρώτη μείωση των χρονοαποστάσεων μέσω της δρομολόγησης επιπλέον συρμών σε μετρό και ηλεκτρικό. Παρ’ όλα αυτά τα προβλήματα παραμένουν.

Ειδικότερα, στη Γραμμή 2 του μετρό έχουν δρομολογηθεί δύο επισκευασμένοι συρμοί, όπως και άλλοι δύο στη γραμμή 1 (ηλεκτρικός σιδηρόδρομος).

Στη γραμμή 2, κυκλοφορούν πλέον 16 συρμοί το πρωί και 18 το απόγευμα, μειώνοντας τον μέσο χρόνο αναμονής από τα 4.45 λεπτά σε 4.15.

Στη γραμμή 3 για αεροδρόμιο, από 18 οι συρμοί αυξήθηκαν σε 20, με τον μέσον όρο αναμονής των επιβατών να φτάνει τα 4.30 λεπτά.

Στη γραμμή 1, οι συρμοί από 19 αυξήθηκαν σε 21, μειώνοντας τον χρόνο αναμονής από 6 λεπτά στα 5.30.

Σημειώνεται πάντως ότι, αν και δρομολογούνται αυξημένοι συρμοί, ο μέσος όρος ηλικίας του τροχαίου υλικού είναι ιδιαίτερα αυξημένος (περίπου 30 ετών), με αποτέλεσμα να παρουσιάζονται πολύ συχνότερα βλάβες.

Σύμφωνα με την Καθημερινή, οι προσπάθειες επικεντρώνονται στην εύρεση χρηματοδότησης για την αναβάθμιση του συνόλου των παλαιών συρμών της γραμμής 1 (πρώην ΗΣΑΠ), καθώς και στην αγορά νέων, προκειμένου να ενισχυθούν τα δρομολόγια προς το αεροδρομιο.

Πηγή: www.alimosonline.gr

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Έρευνα στα λύματα αποκαλύπτει τι συνέβαινε στα σπίτια στην Αθήνα, στο πρώτο lockdown

Δημοσιεύτηκε

|

Από

Έρευνα από το ΕΚΠΑ στα απόβλητα αποκαλύπτει αλλαγές στις συνήθειες των Αθηναίων στο πρώτο lockdown και παρουσιάζεται σε άρθρο σε επιστημονικό περιοδικό.

Στην εργασία διερευνήθηκαν λύματα προ κορωνοϊού και λύματα κατά τη διάρκεια του πρώτου lockdown από το κέντρο επεξεργασίας λυμάτων της Ψυττάλειας.

Τα δείγματα διερευνήθηκαν για χιλιάδες οργανικούς χημικούς ρύπους χρησιμοποιώντας εξελιγμένα αναλυτικά όργανα και υπολογιστικά εργαλεία. Μεταξύ των ουσιών που διερευνήθηκαν ήταν βιομηχανικές ουσίες (δισφαινόλες, φθαλικοί εστέρες, πολυφθοριωμένες ουσίες), επιφανειοδραστικές ουσίες που περιέχονται στα απορρυπαντικά, αντιμικροβιακές ουσίες που περιέχονται στα αντισηπτικά προϊόντα, φυτοπροστατευτικές ουσίες, πρόσθετα τροφίμων, ουσίες που σχετίζονται με το κάπνισμα, την κατανάλωση ναρκωτικών και τη ψυχική υγεία (αντικαταθλιπτικά).

Τα ευρήματα της έρευνας του ΕΚΠΑ ήταν εντυπωσιακά:

Οι ουσίες που περιέχονται στα απορρυπαντικά παρουσίασαν κατακόρυφη αύξηση (οι επιφανειοδραστικές ουσίες αυξήθηκαν κατά +196%, κατιονικά τασιενεργά τεταρτοταγούς αμμωνίου αυξήθηκαν κατά +331%).

Οι ουσίες που περιέχονται στα αντισηπτικά προϊόντα παρουσίασαν κατακόρυφη αύξηση στις συνθήκες του lockdown με αύξηση της τάξης του +152%

Οι βιομηχανικές ουσίες παρουσίασαν αξιοσημείωτη πτώση (-52%), η οποία αποδίδεται στο πάγωμα της βιομηχανικής παραγωγής και κυρίως της χημικής βιομηχανίας

Οι πολίτες αποδείχθηκε πως ελάττωσαν το κάπνισμα (-33%), πιθανώς επηρεαζόμενοι από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και τις πρώτες επιστημονικές μελέτες, οι οποίες υποστήριζαν ότι το κάπνισμα σχετίζεται με υψηλό κίνδυνο λοιμώξεων του αναπνευστικού συστήματος

Το lockdown, τουλάχιστον κατά τις πρώτες εβδομάδες του πρώτου lockdown, φάνηκε να έχει μικρή αρνητική επίδραση στην ψυχολογία των πολιτών (αύξηση ψυχοδραστικών ουσιών κατά +20%)

Ανάμικτες τάσεις για τα ναρκωτικά: δραστική μείωση της έκστασης (κύρια αιτία το κλείσιμο των νυχτερινών κέντρων διασκέδασης), δραστική μείωση της ηρωίνης, μικρή μείωση για την κάνναβη και αυξητικές τάσεις για διεγερτικά ναρκωτικά όπως αμφεταμίνη, μεθαμφεταμίνη και κοκαΐνη.

Αύξηση της συγκέντρωσης των τεχνικών γλυκαντικών και των συμπληρωμάτων διατροφής που πιθανώς σχετίζεται με την αύξηση της κατανάλωσης τροφίμων λόγω της συνεχούς παραμονής στο σπίτι.

Το άρθρο έχει τίτλο «Change in the chemical content of untreated wastewater of Athens, Greece under COVID-19 pandemic» και υπογράφεται από τους ερευνητές Νικηφόρο Αλυγιζάκη, Αικατερίνη Γαλάνη, Νικόλαο Ρούση, Reza Aalizadeh, Θάνο Δημόπουλο (πρύτανης ΕΚΠΑ) και Νικόλαο Θωμαΐδη. Το άρθρο έγινε δεκτό για δημοσίευση στο επιστημονικό περιοδικό Science of The Total Environment, που είναι ένα από τα πιο έγκριτα περιβαλλοντικά περιοδικά με παγκόσμια απήχηση.

Πηγή: iefimerida.gr

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Σε λίγες ημέρες ξεκινάνε τη λειτουργία τους οι πρώτες κάμερες για την παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη στη Λ. Ποσειδώνος

Δημοσιεύτηκε

|

Από

Από τη Λεωφόρο Ποσειδώνος ξεκίνησε η Περιφέρεια Αττικής τη δοκιμαστική λειτουργία του πρώτου συστήματος εντοπισμού παραβίασης του ερυθρού σηματοδότη, καθώς πρόκειται για μία πολυσύχναστη οδική αρτηρία όπου, σύμφωνα με τα στοιχεία του Κέντρου Διαχείρισης Κυκλοφορίας της Περιφέρειας αλλά και της ΕΛ.ΑΣ., παρατηρούνται αυξημένες παραβιάσεις.

Η πιλοτική εφαρμογή και ο έλεγχος λειτουργίας των συστημάτων θα ολοκληρωθεί σύντομα, προκειμένου στη συνέχεια να παραδοθούν προς χρήση από την Ελληνική Αστυνομία.

Ο περιφερειάρχης Γ. Πατούλης, με αφορμή την έναρξη της εφαρμογής, δήλωσε:

«Η βελτίωση των υποδομών του οδικού δικτύου ενισχύει σημαντικά την οδική ασφάλεια. Η συχνότητα των ελέγχων για αυτή την τόσο επικίνδυνη παράβαση του κόκκινου σηματοδότη μπορεί να αποτελέσει ένα αποτελεσματικό τρόπο για την αποτροπή τροχαίων. Χρέος μας είναι να προστατέψουμε τις ζωές, αλλά και τη σωματική ακεραιότητα των πολιτών.

Οι πρώτες κάμερες είναι ήδη σε λειτουργία και τις επόμενες ημέρες πρόκειται να παραδοθούν στην Ελληνική Αστυνομία για χρήση, αφού πρώτα φυσικά ολοκληρωθεί ο απαραίτητος τεχνικός έλεγχος από τη Διεύθυνση Διαχείρισης Μητροπολιτικών Υποδομών της Περιφέρειας Αττικής.

Προϋπόθεση για την εφαρμογή του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας είναι η ατομική συνείδηση, η υπευθυνότητα, η ολοκληρωμένη εκπαίδευση, αλλά και η παιδεία των χρηστών του οδικού δικτύου. Ιδιαίτερα η παιδεία αποτελεί τον θεμέλιο λίθο για την αρμονική συνύπαρξη σε όλο το οδικό δίκτυο. Και, φυσικά, η αρμονική συνύπαρξη και η ασφάλεια συμπεριλαμβάνει όλους τους χρήστες του οδικού δικτύου της».

Πηγή: alimosonline.gr

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Στην παραλιακή λεωφόρο οι πρώτες κάμερες για την παραβίαση του κόκκινου σηματοδότη

Δημοσιεύτηκε

|

Από

Εντός του Ιουλίου αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία οι πρώτες κάμερες που είναι συνδεδεμένες με φωτεινούς σηματοδότες.

Η εγκατάστασή τους έχει ολοκληρωθεί από την Περιφέρεια Αττικής και μέσα στις επόμενες ημέρες θα παραδοθούν στην Τροχαία, η οποία θα έχει την ευθύνη λειτουργίας τους.

Οι πρώτες κάμερες είναι τοποθετημένες στην παραλιακή λεωφόρο (Ποσειδώνος) και καθώς είναι συνδεδεμένες με τα φανάρια, θα καταγράφουν τους οδηγούς που περνούν με κόκκινο.

Η δυνατότητα καταγραφής των οχημάτων που παραβιάζουν τον ερυθρό σηματοδότη αποτελεί μέρος της αναβάθμισης του Θαλάμου Επιχειρήσεων, Παρακολούθησης και Ελέγχου της Κυκλοφορίας (ΘΕΠΕΚ), τα εγκαίνια του οποίου έγιναν το περασμένο έτος.

Η παραβίαση του κόκκινου αποτελεί μία από τις πιο επικίνδυνες παραβάσεις, καθώς μπορεί να προκαλέσει σοβαρό τροχαίο ατύχημα, είτε με τη συμμετοχή πεζών ή ποδηλατών είτε με την εμπλοκή άλλου οχήματος.

Τιμωρείται με πρόστιμο 700 ευρώ, αφαίρεση άδειας οδήγησης για 60 ημέρες και πινακίδων κυκλοφορίας για 20 ημέρες, καθώς και με 9 βαθμούς ποινής στο point system.

Πηγή: alimosonline.gr

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Advertisement

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copyright © 2021 notia24.gr - All rights reserved

Χρησιμοποιώντας το notia24.gr και για την βελτίωση της εμπειρίας χρήσης σας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το notia24.gr τηρεί τον κανονισμό της Ε.Ε. για την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων - GDPR. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο