Connect with us

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Επενδύσεις δισεκατομμυρίων στο παραλιακό μέτωπο της Αθήνας

Δημοσιέυτηκε

|

«Χορός» επενδύσεων ετοιμάζεται να ξεκινήσει στο παραλιακό μέτωπο της Αθήνας, αναβαθμίζοντας την περιοχή και καθιστώντας την έναν σημαντικό τουριστικό πόλο, με απαράμιλλα οφέλη.

Την προηγούμενη εβδομάδα και παρά την πανδημία του κορονοϊού, δρομολογήθηκαν σημαντικές εξελίξεις τόσο για την παραχώρηση της Μαρίνας Αλίμου, όσο και για την επιτάχυνση των διαδικασιών στο φιλόδοξο project του Ελληνικού. Πρόκειται για δύο μεγαλόπνοες επενδύσεις που σε βάθος χρόνου θα προσθέσουν αξία όχι μόνο στο παραλιακό μέτωπο, αλλά και στη θέση της Ελλάδας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.

Πέρα από φιλόδοξα, τα εν λόγω έργα είναι εξαιρετικά σύνθετα και θα απαιτηθούν πολλά χρόνια ως την πλήρη υλοποίησή τους, ωστόσο σημαντικά «λιθαράκια» τέθηκαν τα προηγούμενα 24ωρα, με στόχο να αλλάξει πλήρως η εικόνα του παραλιακού  μετώπου τα προσεχή έτη.

Επενδύσεις άνω των 100 εκατ. ευρώ στη Μαρίνα Αλίμου

Μία νέα εποχή ξεκίνησε και τυπικά στις 13 Μαΐου για τη Μαρίνα Αλίμου τη μεγαλύτερη μαρίνα των Βαλκανίων, καθώς ολοκληρώθηκε η διαδικασία υπογραφής της σύμβασης παραχώρησης του δικαιώματος χρήσης και εκμετάλλευσής της για 40 χρόνια στην εταιρεία ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, έναντι τιμήματος 57,5 εκατ. ευρώ (σε όρους καθαρής παρούσας αξίας).

Η συμφωνία προβλέπει την παραχώρηση για περίοδο 40 ετών – με δικαίωμα αμοιβαίας παράτασης για άλλα 10 χρόνια – του δικαιώματος χρήσης, λειτουργίας, διαχείρισης και εκμετάλλευσης της Μαρίνας Αλίμου,  αντιπροσωπεύοντας μία συνολική επένδυση της τάξεως των 100 εκατ. ευρώ με πολλαπλάσια προστιθέμενη αξία.

Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας υπογραφής της Σύμβασης Παραχώρησης, η Παραχωρησιούχος Εταιρεία, θυγατρική της ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ, αναλαμβάνει να αναδιαμορφώσει και να αναπλάσει τη χερσαία και θαλάσσια ζώνη, αναδεικνύοντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Μαρίνας Αλίμου. Η αναβάθμιση της προστιθέμενης αξίας των υπηρεσιών του τουριστικού κλάδου με συνέργειες και συμπράξεις με επιχειρήσεις συναφούς δραστηριότητας, θα συνεισφέρουν καθοριστικά στην αναβάθμιση της θέσης της Ελλάδας στη διεθνή τουριστική αγορά, αλλά και θα ενισχύσουν μια σειρά από οικονομικούς δείκτες και παράγοντες στην ευρύτερη περιοχή.

Τι προβλέπει το πλάνο ανάπτυξης

Η χερσαία ζώνη της έχει επιφάνεια περίπου 210.000 τ.μ., ενώ η θαλάσσια ζώνη της είναι επιφάνειας περίπου 428.000 τ.μ. Η Μαρίνα Αλίμου προσφέρει σήμερα περίπου 1.100 θέσεις ελλιμενισμού για σκάφη αναψυχής διαφόρων μεγεθών και εξυπηρετεί σε μεγάλο βαθμό τις ανάγκες ελλιμενισμού της αγοράς ναύλωσης σκαφών αναψυχής της Αθήνας.

Το πλάνο ανάπτυξης προβλέπει τη δημιουργία μιας μαρίνας που θα αποτελεί ένα σύγχρονο και ελκυστικό πόλο αναψυχής και επιχειρηματικής δραστηριότητας με αναβαθμισμένους, λειτουργικούς και υπαίθριους χώρους. Μέσα σε αυτό το νέο, πολυμορφικό και προστατευόμενο περιβάλλον, θα αναπτύσσονται μια σειρά επαγγελματικών και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων, με ένα σύνολο προσφερόμενων επιλογών και υπηρεσιών που θα καταστήσουν τη Μαρίνα Αλίμου ως ένα σημείο αναφοράς για την «Αθηναϊκή Ριβιέρα», αλλά και για ολόκληρη τη λεκάνη της Μεσογείου.

Στη χερσαία ζώνη της Μαρίνας προβλέπεται η ανάπτυξη περίπου 18.000 τ.μ. σύγχρονης σχεδίασης, μοντέρνων ισόγειων ή έως δύο ορόφων κτιριακών εγκαταστάσεων που θα στεγάσουν χρήσεις εστίασης και αναψυχής, ξενοδοχειακών υπηρεσιών, γραφείων, αποθήκευσης και επισκευών σκαφών, καθώς και εμπορικές χρήσεις. Ο περιβάλλων χώρος του χερσαίου τμήματος της μαρίνας θα είναι διαμορφωμένος με τέτοιο τρόπο ώστε να εντάσσονται δρόμοι, πεζόδρομοι, ποδηλατόδρομοι, χώροι στάθμευσης, αλλά και επιμελημένοι χώροι πρασίνου που θα φιλοξενούν υπαίθριες εκδηλώσεις πολιτισμού για τους επισκέπτες. Επιπλέον, τόσο οι γραφειακοί χώροι που θα κατασκευαστούν όσο και οι αποθήκες, τα συνεργεία επισκευών και τα εμπορικά καταστήματα, θα εξυπηρετούν τις πλέον σημαντικές εταιρείες ναύλωσης επαγγελματικών σκαφών αναψυχής, αλλά και άλλες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο των σκαφών, του τουρισμού και της ευρύτερης επιχειρηματικότητας.

Στη θαλάσσια ζώνη της Μαρίνας θα έχουν τη δυνατότητα ελλιμενισμού περίπου 1.000 σκάφη αναψυχής, μετά και την ανακατασκευή των πλωτών προβλητών οι οποίες στο σύνολό τους θα φέρουν ένα νέο, σύγχρονο σχεδιασμό που θα αξιοποιεί πλήρως τον απαραίτητο χώρο για την καλύτερη εξυπηρέτηση των σκαφών και των χρηστών τους. Επιπλέον, ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στον εκσυγχρονισμό σημαντικών τμημάτων για την εύρυθμη λειτουργία της προβλήτας, όπως σύγχρονες εγκαταστάσεις (πίλαρς) για τον ανεφοδιασμό των σκαφών, λοιπές εγκαταστάσεις ασφαλείας, φωτισμός, ασφάλεια (security) με αυτοματοποιημένα συστήματα παρακολούθησης, κ.α. Τέλος, εξαιρετική μέριμνα θα ληφθεί για την καθαριότητα όλων των χώρων της μαρίνας και κυρίως του θαλάσσιου μετώπου, έτσι ώστε να προστατεύεται απολύτως το περιβάλλον από τις δραστηριότητες της μαρίνας και να τηρείται το υψηλό επίπεδο αυτής στο θέμα της καθαριότητας και της τήρησης των κανόνων για την αποκομιδή και διάθεση των κάθε είδους απορριμμάτων και αποβλήτων (υγρών και στερεών σκαφών και λοιπών χρήσεων).

Τα επόμενα βήματα

Υπενθυμίζεται ότι η έναρξη της παραχώρησης προσδιορίζεται εντός περιόδου 4 μηνών από την υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης και αφού υπογραφεί μεταξύ ΕΤΑΔ και του Παραχωρησιούχου, το πρωτόκολλο παράδοσης της περιοχής παραχώρησης και των υφιστάμενων περιουσιακών στοιχείων εντός αυτής.

Εν συνεχεία και αφού ολοκληρωθούν οι αναγκαίες μελέτες και εκδοθούν οι προβλεπόμενες οικοδομικές άδειες και εγκρίσεις, ακολουθεί η περίοδος Ανάπτυξης  (2020 – 2025), εντός της οποίας ο Παραχωρησιούχος, θα εκτελέσει όλα τα έργα που προβλέπονταν στη σχετική προσφορά που υπέβαλε στον διαγωνισμό.

Η αδειοδότηση των έργων και η  έναρξη εργασιών, βάσει χρονοδιαγράμματος της σύμβασης παραχώρησης, προβλέπεται να ολοκληρωθεί σε 28 μήνες από την έναρξη της παραχώρησης, ήτοι τέλος του 2022.

Επενδύσεις 8 δισ. ευρώ στο Ελληνικό

Την ίδια στιγμή, ο χρόνος μετρά αντίστροφα για την έναρξη των εργασιών στο Ελληνικό, με τις μπουλντόζες να ετοιμάζονται να πιάσουν δουλειά, ξεκινώντας τις κατεδαφίσεις, ακόμη και στις αρχές Ιουνίου.

Ήδη, δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η σχετική απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων για την άδεια κατεδάφισης. «Αν όλα πάνε καλά, το project θα αρχίσει μέσα σε λίγες εβδομάδες, περίπου στις αρχές Ιουνίου», δήλωσε πριν από μερικά 24ωρα, μιλώντας στο Spiegel, ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης.

Οι αρμόδιες αρχές, το Κεντρικό Συμβούλιο Νεωτέρων Μνημείων και το Κεντρικό Συμβούλιο Αρχιτεκτονικής, έχουν ανάψει από τέλη Μαρτίου – αρχές Απριλίου το «πράσινο φως» για την άμεση κατεδάφιση 450 κτηρίων στο Ελληνικό από τους συνολικά 958 κτηριακούς όγκους.

Το μεγαλόπνοο σχέδιο της Lamda Development

Το όραμα της Lamda Development, του βασικού developer της επένδυσης στο Ελληνικό, έγκειται στον σχεδιασμό μιας πρωτοποριακής ανάπτυξης για την Αθήνα, με κυρίαρχο στοιχείο τη δημιουργία ενός Μητροπολιτικού Πάρκου διεθνούς εμβέλειας, συνολικής έκτασης 2.000.000 τ.μ., καθώς και την ανάδειξη του παραλιακού μετώπου με ελεύθερη πρόσβαση σε όλους.

Το έργο, σύμφωνα με την εταιρεία, θα αποτελέσει ένα πρότυπο μοντέλο αστικής ανάπτυξης, το οποίο θα συνδυάζει τη φυσική ομορφιά της περιοχής και τα μοναδικά χαρακτηριστικά της, με κτήρια τοπόσημα μοναδικής αρχιτεκτονικής σχεδίασης. Ο αειφόρος σχεδιασμός που θα προσεγγίζει το έργο, θα παρέχει παγκόσμιας εμβέλειας υπηρεσίες και υποδομές, ενώ θα αναβαθμίσει την ποιότητα ζωής των πολιτών της Αττικής.

Η επένδυση θα περιλαμβάνει οικιστικές αναπτύξεις, ξενοδοχειακές μονάδες, εμπορικές δραστηριότητες, χώρους οικογενειακής απασχόλησης – διασκέδασης, μουσεία, κέντρα πολιτισμού, κέντρα υγείας και ευεξίας, αθλητικές εγκαταστάσεις και χώρους αναψυχής, ένα πρότυπο επιχειρηματικό πάρκο εκπαίδευσης, έρευνας και επιχειρηματικότητας, όπως επίσης και την πλήρη διαμόρφωση της ήδη υπάρχουσας μαρίνας καθώς και την αναβάθμιση και ανάδειξη ολόκληρου του παραλιακού μετώπου, που μαζί με το πάρκο θα αποτελέσουν τον μεγαλύτερο πόλο έλξης του έργου.

Το έργο αφορά στη μεγαλύτερη αστική ανάπλαση στην Ευρώπη, η οποία έχει σχεδιαστεί, ώστε να προσθέσει σημαντικές νέες επενδύσεις και χρήσεις στους τομείς του τουρισμού, του πολιτισμού, της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας και του περιβάλλοντος, που αναμένεται να συνδράμουν θετικά όχι μόνο στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής αλλά σε ολόκληρη τη χώρα.

Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς της Lamda Development, η επένδυση του Ελληνικού, ύψους 8 δισ. ευρώ, αναμένεται να συμβάλει κατά 2,4% στο ΑΕΠ της χώρας στον ορίζοντα ολοκλήρωσης της ανάπτυξης, θα δημιουργήσει 75.000 νέες θέσεις εργασίας, ενώ παράλληλα θα εισφέρει συνολικά πάνω από 14 δισ. ευρώ έσοδα σε φόρους στο κράτος στον ίδιο χρονικό ορίζοντα.

Μητροπολιτικό Πάρκο για όλους

Με μέγεθος μεγαλύτερο των 2.000.000 τμ, το Μητροπολιτικό Πάρκο στοχεύει να καταστεί μια όαση πρασίνου και ένα πάρκο ανοιχτό σε όλους, που θα αλλάζει την εικόνα του αστικού τοπίου και θα καταστεί το επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Το πάρκο θα αποτελέσει τον πυρήνα της σύνδεσης του θαλάσσιου μετώπου με τον Υμηττό με σύνδεση των μέσων σταθερής τροχιάς, για να εξυπηρετείται η άμεση πρόσβαση στο πάρκο και το θαλάσσιο μέτωπο από όλο το λεκανοπέδιο της Αττικής. Κύρια αρχή σχεδιασμού του, η οργάνωση ενός μωσαϊκού χρήσεων, πρασίνου και διαδρομών οργανικά συνδεδεμένου με την πόλη, ώστε να απευθύνεται σε όλους και να είναι προσβάσιμο από όλους.

Το Μητροπολιτικό Πάρκο θα εκτείνεται από το παραλιακό μέτωπο μέχρι τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, ενώνοντας παράλληλα τον Άλιμο με τη Γλυφάδα και την Αργυρούπολη και το Ελληνικό με τη θάλασσα, παρέχοντας στους κάτοικους των όμορων δήμων εύκολη πρόσβαση σε αυτό.

Θα είναι μεγαλύτερο από το Hyde Park του Λονδίνου (1.420.000 τ.μ.) και πολύ μεγαλύτερο από άλλα ελληνικά πάρκα, όπως το Πάρκο Τρίτση (1.000.000 τ.μ.), το Κτήμα Συγγρού (950.000 τ.μ.) το Πεδίον του Άρεως (270.000 τ.μ.) και τον Εθνικό Κήπο (160.000 τ.μ.).

Στην ολοκλήρωσή του, θα αποτελέσει το μεγαλύτερο και πιο εντυπωσιακό πάρκο στην Ευρώπη, καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα παράκτια πάρκα στον κόσμο.

Το ωραιότερο παραλιακό μέτωπο της Ευρώπης

Η ανανεωμένη παράκτια ζώνη θα αποτελέσει από μόνη της ένα μοναδικό τοπόσημο, συνολικού μήκους 3,5 χλμ., ενώ παράλληλα θα δημιουργηθεί η νέα παραλία ελεύθερης πρόσβασης, μήκους 1 χλμ.

Θα συνδέσει τα παράκτια αξιοθέατα και το ενυδρείο, δημιουργώντας κοινόχρηστους χώρους και περιοχές κατοικίας όπου θα διατηρηθούν οι υπάρχοντες χώροι πρασίνου και οι εκκλησίες.

Η γέννηση μιας πρότυπης πόλης

Το Ελληνικό, συνολικής έκτασης 6.200.000 τ.μ., θα αποτελέσει μια σπάνια ευκαιρία για τη δημιουργία μιας πρότυπης πόλης. Ένα σχέδιο ανάπτυξης σε μεγάλη κλίμακα, ανάμεσα στο κέντρο της Αθήνας και τα παραλιακά νότια προάστια, σε μία προνομιακή τοποθεσία με ένα θαυμάσιο κλίμα και ηλιοφάνεια.

Θα συντελέσει, παράλληλα, στη δημιουργία μιας νέας αστικής ταυτότητας, που θα χαράξει το αποτύπωμά της στην ευρύτερη περιοχή και θα αποτελέσει μια σημαντική σφαίρα επιρροής στην κοινωνία, το περιβάλλον και την εθνική οικονομία.

Το σχέδιο της Mohegan-ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για το Καζίνο

Την ίδια στιγμή προχωρά και ο διαγωνισμός για το Καζίνο στο Ελληνικό, καθώς την περασμένη Πέμπτη, η Επιτροπή Εποπτείας & Ελέγχου Παιγνίων άναψε το «πράσινο φως» στην Επιτροπή Διενέργειας του διαγωνισμού να προχωρήσει στο άνοιγμα της τεχνικής προσφοράς της κοινοπραξίας Mohegan-ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Εάν η τεχνική προσφορά της κοινοπραξίας πληροί τους απαιτούμενους όρους και προϋποθέσεις, τότε η ΕΕΕΠ δύναται να επιτρέψει τη μετάβαση και στην τρίτη φάση του διαγωνισμού, ήτοι το άνοιγμα της οικονομικής προσφοράς.

Η Mohegan Gaming and Entertainment (MGE), σε συνεργασία με την ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, παρουσίασε τον Οκτώβριο του 2019, το όραμα της για το ολοκληρωμένο τουριστικό συγκρότημα με Καζίνο (Intergrated Resort Casino) που θα κληθεί να κατασκευάσει και να λειτουργήσει στο Ελληνικό αν κερδίσει τον σχετικό διαγωνισμό.

Έχοντας την ονομασία INSPIRE Athens, το συγκρότημα θα αποτελείται από ένα πολυτελές ξενοδοχείο, χώρους ψυχαγωγίας, συνεδριακό κέντρο, καταστήματα, εστιατόρια και φυσικά το Καζίνο, με το συνολικό ύψος της επένδυσης να εκτιμάται πως θα ξεπεράσει το 1 δισ. ευρώ. Με την ολοκλήρωση του IRC αναμένεται να δημιουργηθούν περίπου 7.000  άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας. Παράλληλα η εταιρεία εκτιμά πως το τουριστικό συγκρότημα θα αυξήσει από μόνο του τις τουριστικές αφίξεις στην Αττική κατά 10%.

Εμπνευσμένο από τις… Καρυάτιδες

Tο κτήριο στο οποίο θα φιλοξενηθεί το πολυτελές ξενοδοχείο και καζίνο έχει εμπνευστεί από τα αγάλματα των Καρυάτιδων και έχει σχεδιαστεί από τον διεθνούς φήμης αρχοτέκτονα, Πολ Στίλμαν, με στόχο να θυμίζει… Αθήνα.

Το IRC έχει σχεδιαστεί με εγκαταστάσεις που θα αναδείξουν την Αθήνα ως κορυφαίο προορισμό MICE (Meetings, Incentives, Conferences, Exhibitions), έναν πολυχρηστικό, εσωτερικό χώρο εκδηλώσεων με πισίνες και υδάτινα στοιχεία.

Μεγάλο μέρος του συγκροτήματος σχεδιάστηκε με τέτοιο τρόπο, ώστε να αξιοποιηθεί η προτίμηση που υπάρχει στην Ελλάδα για δραστηριότητες σε εξωτερικό χώρο κι έτσι σχεδόν όλα τα εστιατόρια, τα μπαρ και τα νυχτερινά κέντρα θα προσφέρουν εμπειρίες τόσο σε κλειστό όσο και σε ανοιχτό χώρο.

Οι χώροι εστίασης και τα καταστήματα θα περιλαμβάνουν διεθνώς αναγνωρισμένα brands, καθώς και δημοφιλή ελληνικά προϊόντα που τονίζουν τις παραδοσιακές ελληνικές συνήθειες. Το INSPIRE Athens έχει στόχο να γίνει σημείο αναφοράς στη Νότια Ευρώπη, με τη διοργάνωση μουσικών συναυλιών με καλλιτέχνες διεθνούς βεληνεκούς, θεατρικών παραστάσεων, μεγάλων αθλητικών γεγονότων, καθώς και άλλων καλλιτεχνικών και πολιτιστικών δραστηριοτήτων υψηλής ποιότητας σε εβδομαδιαία βάση.

 

Άρθρο της Μαρίνας Φούντα στο insider.gr

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ξεκίνησε η τοποθέτηση στάσεων για τα λεωφορεία της Δημοτικής Συγκοινωνίας

Δημοσιεύτηκε

|

Από

Ξεκίνησε πριν λίγες ημέρες η τοποθέτηση των στάσεων για τα λεωφορεία της Δημοτικής Συγκοινωνίας Αλίμου.

Η Δημοτική Συγκοινωνία θα αποτελείται από δύο γραμμές, μήκους 7,9 και 10,1 χλμ. αντίστοιχα, με αφετηρία τον σταθμό του Μετρό «Άλιμος».

Η μία γραμμή θα εξυπηρετεί το βόρειο τμήμα του Δήμου και η δεύτερη τις περιοχές Κυθηρίων και Κεφαλλήνων που δεν εξυπηρετούνται αποτελεσματικά από τις γραμμές του ΟΑΣΑ.

1η Γραμμή: Μετρό Αλίμου-Εθν. Αντιστάσεως-Ήρωος Μάτση-Λεωφ. Ιωνίας-Θεομήτορος-Λεωφ. Καλαμακίου-Καρυάτιδων-Αθηνάς-Ρήγα Φεραίου-Θουκυδίδου-Λεωφ. Καλαμακίου-Ταξιαρχών-Υψηλάντου-Θεομήτορος-Λεωφ. Ιωνίας-Ήρωος Μάτση-Εθν. Αντιστάσεως-Κουμουνδούρου-παράδρομος Λεωφ. Βουλιαγμένης-Μετρό Αλίμου.

2η Γραμμή: Μετρό Αλίμου-Εθν. Αντιστάσεως-Κουμουνδούρου-Μαυρομιχάλη-Λεωφ. Ιωνίας-Κυθηρίων-Λεωφ. Αλίμου-Πλ. Γερουλάνου-Ζακύνθου-Κεφαλληνίας-Λεωφ. Αλίμου-Βρεττάκου-Ελύτη-Καβάφη-Επτανήσου-Πλ. Γερουλάνου-Αγ. Γερασίμου-Ζακύνθου-Κεφαλληνίας-Λεωφ. Αλίμου-Κυθηρίων-Λεωφ. Ιωνίας-παράδρομος Λεωφ. Βουλιαγμένης-Μετρό Αλίμου

Τα δρομολόγια  θα ξεκινήσουν να λειτουργούν στο τέλος Ιουνίου.

Υπεύθυνος για την Δημοτική Συγκοινωνία Αλίμου είναι ο Εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος,  Κωνσταντίνος Φαλιέρος.

Πηγή: alimosonline.gr

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Γλυφάδα: Σύλληψη αστυνομικού στην πλατεία Εσπερίδων

Δημοσιεύτηκε

|

Από

Μπροστά σε ένα περίεργο περιστατικό βρέθηκαν το απόγευμα της Τετάρτης αστυνομικοί της τροχαίας Ελληνικού.
Σύμφωνα με πληροφορίες μοτοσικλετιστής που αντελήφθη την παρουσία τους στην πλατεία Εσπερίδων στην Γλυφάδα, καβάλησε πεζοδρόμιο, μπήκε αντίθετα σε μονόδρομο με πρόθεση (;) να παρκάρει. Οι αστυνομικοί έκαναν τον έλεγχο, σύμφωνα με πληροφορίες του policepress.gr, και διαπίστωσαν πως πρόκειται για αστυνομικό της ομάδας ΔΙΑΣ, προερχόμενος από τη τελευταία φουρνιά των ειδικών φρουρών. Ο νεαρός αστυνομικός κυκλοφορούσε χωρίς δίπλωμα με ανασφάλιστη τη μηχανή μεγάλου κυβισμού και με ξεβαμμένες πινακίδες κυκλοφορίας που καθιστούν δυσανάγνωστο τον αριθμό.
Ο ειδικός φρουρός συνελήφθη και σήμερα οδηγήθηκε στον εισαγγελέα. Οι ίδιες πηγές τονίζουν πως πριν από περίπου 10 ημέρες, η ίδια υπηρεσία είχε ελέγξει άτομο, στην κατοχή του οποίου βρέθηκαν 15.000 ευρώ, για τα οποία δεν μπορούσε να αιτιολογήσει την κατοχή τους. Για το «εύρημα» ενημερώθηκε η αρμόδια υπηρεσία ασφάλειας και σε έλεγχο που ακολούθησε στο σπίτι του βρέθηκαν σημαντικές ποσότητες ναρκωτικών, ζυγαριά ακριβείας κοκ.
Χθες, διαπιστώθηκε ότι ειδικός φρουρός και προ δεκαημέρου συλληφθείς, διατηρούν άρρηκτους δεσμούς φιλίας, χωρίς βέβαια να σημάνει κάτι αυτό, αλλά και οπωσδήποτε χωρίς να μην αξίζει προσοχής και επιπλέον διερεύνησης.

Πηγή: policepress.gr 

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Περιφέρεια Αττικής: Προτεραιότητα η ολοκλήρωση της ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου

Δημοσιεύτηκε

|

Από

Η ανάπλαση του Φαληρικού Όρμου αποτελεί έργο πνοής για όλη την Αττική. Είναι ένα έργο που αφορά και ενώνει όλους τους πολίτες του Λεκανοπεδίου, γι’ αυτό δεν θα έπρεπε να αποτελεί αντικείμενο μικροπαραταξιακής αντιπαράθεσης, υποστηρίζει η Περιφέρεια Αττικής. Σε ανακοίνωσή της αναφέρει:

«Η κα Δούρου επιλέγει για μια ακόμη φορά να διχάσει την Αττική. Φορά το κομματικό της “καπέλο” κι επιχειρεί με μια σειρά από ψέματα και συκοφαντίες, από τη μια να κρύψει τις δικές της τεράστιες ευθύνες για τα προβλήματα που υπάρχουν, όσον αφορά την έλλειψη επαρκούς χρηματοδότησης αλλά και ολοκληρωμένων μελετών για την κατασκευή του. Κι από την άλλη, συνειδητά προσπαθεί να παραπλανήσει τους πολίτες της Αττικής ισχυριζόμενη ψευδώς ότι η σημερινή Διοίκηση της Περιφέρειας δήθεν ακυρώνει το έργο.

»Στα ψέματα της κας Δούρου απαντάμε για μια ακόμη φορά με τέσσερις αλήθειες.

»Πρώτον, λέει ψέματα η κα Δούρου όταν ισχυρίζεται ότι δημοπράτησε ταχύτατα το έργο τον Οκτώβριο του 2016. Η αλήθεια είναι ότι ξεκίνησε την πρώτη φάση του έργου, χωρίς όμως να διαθέτει ολοκληρωμένες μελέτες για το σύνολο του, αφού αρχικά στηρίχθηκε σε μεγάλο βαθμό σε προμελέτες. Ο ανάδοχος που επιλέγει ανέλαβε στη συνέχεια να εκπονήσει τις τελικές μελέτες, που είχαν ως αποτέλεσμα να αυξηθεί σημαντικά και το κόστος του έργου. Αυτή είναι η σοβαρότητα της κας Δούρου, ξεκίνησε ένα έργο πνοής χωρίς να έχει καταρτίσει πρώτα την οριστική μελέτη.

»Δεύτερον, λέει ψέματα η κα Δούρου όταν ισχυρίζεται ότι μπορούσε να υλοποιήσει τη Β’ Φάση του έργου από τον Αύγουστο του 2019. Η αλήθεια είναι ότι για τη δεύτερη φάση του έργου, προϋπολογισμού 175 εκατομμυρίων ευρώ, είχε δεσμεύσει μόλις τα 110. Αλλά κι αυτά δεν ήταν εξασφαλισμένα στο σύνολό τους, αφού τον Αύγουστο του 2019 που αποχώρησε από την Περιφέρεια άφησε μαύρες τρύπες στα ταμεία, αφού τα χρήματα που υπήρχαν δεν αρκούσαν ούτε για να αποπληρωθούν εργολαβίες που ήδη έτρεχαν. Ξεχνά η κα Δούρου ότι είχε υπογράψει μνημόνια με τους 66 Δήμους της Αττικής, στους οποίους είχε υποσχεθεί έργα που για να γίνουν απαιτούνταν πάνω από 1,5 δις ευρώ; Η ίδια μιλά για ταμειακά διαθέσιμα ύψους 285 εκατομμυρίων, δηλαδή το 1/5 των χρημάτων σε σχέση με αυτά που έταζε. Δύο χρόνια πριν από τις εκλογές και με “πέτσινα” λεφτά, η κα Δούρου έταζε έργα σε όποιον περνούσε έξω από το γραφείο της. Αυτή είναι η υπευθυνότητα της κας Δούρου, υποσχόταν έργα, που γνώριζε ότι δεν είχε τα χρήματα για να τα υλοποιήσει. Τύφλα να χει ο Μαυρογυαλούρος.

»Τρίτον, λέει ψέματα η κα Δούρου όταν μιλά ότι η Διοίκηση Πατούλη οδηγεί στα νερά του βάλτου το Οικολογικό Πάρκο της Ανάπλασης του Φαλήρου. Η αλήθεια είναι ότι εκείνη αποφάσισε, όπως παραδέχεται και στην ανακοίνωσή της, να μην συμπεριλάβει τη φύτευση του Πάρκου στη δεύτερη φάση του έργου, κόστους 30 εκατομμυρίων ευρώ, την οποία εξαίρεσε από τα υπόλοιπα έργα. Η κα Δούρου είναι αυτή που έριξε όχι “στα νερά του βάλτου” , αλλά στα βράχια του Φαληρικού Ορμου, το οικολογικό πάρκο του Φαλήρου. Κι όχι μόνο το έριξε , αλλά παραδέχεται η ίδια στην ανακοίνωσή της πως άφησε “καθαρά λεφτά” στο ταμείο της Περιφέρειας μόλις 45 εκατομμύρια ευρώ. Πως μπορούσε να γίνει το πάρκο, όταν απαιτούνταν τα 2/3 των χρημάτων που μας άφησε στα συρτάρια; Με τι χρήματα θα γίνονταν τα άλλα έργα που χρειάζεται η Αττική; Αυτή είναι η ειλικρίνεια της κας Δούρου;

»Τέλος, λέει ψέματα η κα Δούρου όταν ισχυρίζεται πως η Διοίκηση Πατούλη έχει δήθεν σχέδια για ακύρωση του έργου. Η αλήθεια είναι ότι το έργο θα ακυρωνόταν στην πράξη, αν Περιφερειάρχης ήταν η κα Δούρου. Η Διοίκηση Πατούλη έχει δημόσια δεσμευθεί ότι αποτελεί προτεραιότητά της η ολοκλήρωση της ανάπλασης του φαληρικού όρμου. Αυτός είναι ο λόγος που περιλαμβάνεται στον πίνακα έργων για τα οποία η Περιφέρεια βρίσκεται σε διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, αναζητώντας χρηματοδότηση. Επίσης, λόγω σπουδαιότητας , το ίδιο έργο βρίσκεται στον κατάλογο έργων προτεραιότητας της Περιφέρειας Αττικής για χρηματοδότηση από το νέο ΠΕΠ Αττικής της περιόδου 2021-2027. Η σημερινή Διοίκηση διερευνά τον καλύτερο δυνατό τρόπο δημοπράτησης και ολοκλήρωσης της ανάπλασης, προκειμένου να επιτευχθεί το βέλτιστο τεχνικά, οικονομικά και κοινωνικά αποτέλεσμα, προς όφελος της Αττικής και των κατοίκων της.

»Με ειλικρίνεια, σχέδιο, σοβαρότητα και υπευθυνότητα, προχωράμε μπροστά.

»Ενώνουμε με την αλήθεια και δεν διχάζουμε με ψέματα τους πολίτες.

»Δεν θα επιτρέψουμε η Αττική να επιστρέψει στα “πέτρινα χρόνια” της περιόδου Δούρου».

 

Πηγή: notia.gr

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Advertisement

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copyright © 2019 notia24.gr - All rights reserved

Χρησιμοποιώντας το notia24.gr και για την βελτίωση της εμπειρίας χρήσης σας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το notia24.gr τηρεί τον κανονισμό της Ε.Ε. για την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων - GDPR. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο