Connect with us

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

“Δύο χρόνια το δημοτικό γήπεδο Αγίου Δημητρίου παραμένει χωράφι”

Δημοσιεύτηκε

|

Ανακοίνωση της Ανεξάρτητης Δημοτικής Παράταξης «ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ», για το Γήπεδο του Αγίου Δημητρίου:
«Δύο χρόνια το δημοτικό γήπεδο παραμένει χωράφι. Ο δήμος μας, οι κάτοικοι, τα παιδιά μας, αλλά και τα αθλητικά σωματεία έχουν ανάγκη αυτό το γήπεδο. Η δημοτική αρχή κάνει λάθη, καθυστερεί και συνεχώς στερεί τα αυτονόητα, όπως τον αθλητισμό. Και ακόμα κι αν συγχωρέσεις το λάθος, την έλλειψη πληροφόρησης και ενημέρωσης, δεν μπορείς να τη συγχωρέσεις.»

Στις 29/04/2020 πραγματοποιήθηκε Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αγίου Δημητρίου. Ένα από τα θέματα του Δημοτικού Συμβουλίου ήταν η συγκρότηση επιτροπής για την προσωρινή και οριστική παραλαβή του έργου κατασκευής συνθετικού χλοοτάπητα του δημοτικού γηπέδου, το οποίο σύμφωνα με το εισηγητικό έγγραφο της Τεχνικής Υπηρεσίας του Δήμου, φέρεται να έχει ολοκληρωθεί ως έργο και να έχει συνταχθεί και υποβληθεί η τελική επιμέτρηση των εργασιών και για το λόγο αυτό, σύμφωνα με το ίδιο έγγραφο, απαιτείται η απόφαση για συγκρότηση επιτροπής προσωρινής και οριστικής παραλαβής του έργου.
Όμως, είναι σε όλους γνωστό, ότι οι εργασίες του γηπέδου δεν έχουν ολοκληρωθεί και ενώ το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης του έργου όριζε τους επτά (7) μήνες για την ολοκλήρωση και την παράδοση του, δύο (2) χρόνια έως τώρα, ο χλοοτάπητας δεν έχει τοποθετηθεί και το γήπεδο είναι ακόμα χωράφι. Γιατί;

Ο επικεφαλής της παράταξής μας «ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ», Παναγιώτης Λασκαρίδης, αντέδρασε και τοποθετήθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο, επισημαίνοντας πως δεν είναι δυνατό να γίνει παραλαβή ενός ημιτελούς (σε αρχικό μάλιστα στάδιο) έργου, ως ολοκληρωμένο.

Η Δημοτική Αρχή παραδέχτηκε, πως πράγματι το έργο δεν είναι ολοκληρωμένο και έχει γίνει λάθος στο εισηγητικό έγγραφο από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου και ζήτησε από το Δημοτικό Συμβούλιο να οριστεί επιτροπή για την παραλαβή του έργου ως ημιτελές.
Σε αυτό το σημείο όμως ο καθένας θα αναρωτιόταν, πώς μπορεί να ξεφύγει και να μην γίνει αντιληπτό ένα τόσο σοβαρό λάθος από τη στιγμή που, από τη σύνταξη του εισηγητικού εγγράφου, μέχρι την εισαγωγή του θέματος στην Ημερήσια Διάταξη του Δημοτικού Συμβουλίου, περνάει και διαβάζεται από πολλά θεσμικά όργανα του Δήμου;

Εδώ όμως προκύπτει και ένα άλλο εύλογο ερώτημα, που πολύ σωστά έθεσε ο Παναγιώτης Λασκαρίδης, «γιατί να παραλάβουμε το έργο ημιτελές και δεν ολοκληρώνεται;»
Η Δήμαρχος κα Ανδρούτσου απάντησε αόριστα, πως υπάρχει οικονομική διαφορά με τον εργολάβο και ο οποίος κατήγγειλε τη σύμβαση του έργου και αποχώρησε.
Μετά απ’ αυτό βέβαια προκύπτουν και άλλα εύλογα ερωτήματα, όπως:
1) Ποια είναι αυτή η οικονομική διαφορά και 2) Για ποιο λόγο ο εργολάβος κατήγγειλε την σύμβαση και αποχώρησε;
Τα ερωτήματα αυτά θέσαμε προς τη Δημοτική Αρχή αλλά δεν υπήρξαν ουσιαστικές απαντήσεις. Η διοίκηση αναμασώντας τα ίδια και τα ίδια απέφευγε να πει τι ακριβώς έχει συμβεί και να δώσει περαιτέρω διευκρινήσεις.

Από τη στιγμή που δεν μας κάλυψαν οι απαντήσεις που μας δόθηκαν, ο επικεφαλής της παράταξής μας, «ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ», Παναγιώτης Λασκαρίδης, ανέτρεξε να ενημερωθεί από τον φάκελο του έργου. Εκεί όλα έγιναν ξεκάθαρα και έγινε αντιληπτό για ποιο λόγο η Δημοτική Αρχή δεν έδωσε ξεκάθαρες απαντήσεις.

Διαπιστώθηκε, λοιπόν, πως έγινε λάθος στην αρχική Μελέτη του έργου – ως προς τις προδιαγραφές του – από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, επομένως, και στην Προκήρυξή του και στη Σύμβαση με τον εργολάβο. Εξαιτίας αυτού του λάθους, η Επιτροπή Παρακολούθησης της Προγραμματικής Σύμβασης του έργου δεν ενέκρινε τις εργασίες που περιλαμβάνονταν στον 3ο λογαριασμό πληρωμής, του εργολάβου και ζήτησε την επανεξέταση των εργασιών του λογαριασμού αυτού από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου. Επανεξέταση δεν έγινε ποτέ από τον Δήμο, κατά συνέπεια ο 3ος λογαριασμός δεν υποβλήθηκε ποτέ για πληρωμή στην Περιφέρεια Αττικής και ο εργολάβος, αφού δεν πληρώνεται, κατήγγειλε τη σύμβαση. Επομένως, το έργο ξεκίνησε με μία λάθος μελέτη από την Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου, συνεχίστηκε με ένα λάθος χειρισμό και γι’ αυτό τον λόγο, ένα έργο επτά (7) μηνών, βρίσκεται δύο (2) ολόκληρα χρόνια, σε αρχικό στάδιο υλοποίησης.

Το να συμβεί ένα λάθος δεν είναι ασυγχώρητο… Το να προσπαθεί, όμως, η Δημοτική Αρχή να κρύψει την αλήθεια, αποσιωπώντας τα πραγματικά γεγονότα και αίτια, προκειμένου να μην αναλάβει την ευθύνη της, για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει το έργο του γηπέδου και για τη σημαντική καθυστέρηση που έχει προκληθεί, με συνέπεια την στέρηση του μοναδικού γηπέδου από την πόλη μας, δεν αποτελεί έντιμη συμπεριφορά.

Είναι υποχρέωση της Δημάρχου και της κάθε Δημοτικής Αρχής να ενημερώνει σωστά και με αλήθειες το Δημοτικό Συμβούλιο, αλλά κυρίως τους δημότες της πόλης μας, του Αγίου Δημητρίου. Απαιτείται ειλικρίνεια στη σχέση μεταξύ της όποιας διοίκησης και των πολιτών, σημείο που δεν διαφαίνεται να ακολουθεί η δημοτική αρχή της πόλης μας. Η «ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ» και οι δημότες του Αγίου Δημητρίου αναμένουν από την κα Δήμαρχο περισσότερη υπευθυνότητα.
Ο Παναγιώτης Λασκαρίδης και η «ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ» συνεχίζουν να αγωνίζονται για τα δίκαια και τα αυτονόητα ζητήματα των πολιτών του Αγίου Δημητρίου, να ενημερώνουν τους πολίτες και να γνωστοποιούν τις αλήθειες, οι οποίες συνειδητά ή όχι, αποκρύπτονται.

ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ
Παναγιώτης Λασκαρίδης

 

Πηγή: notia.gr

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Πειραιάς: Ξαναρχίζει δοκιμαστικά δρομολόγια το τραμ

Δημοσιεύτηκε

|

Από

Ξεκινούν από αυτή την εβδομάδα τα δοκιμαστικά δρομολόγια της επέκτασης του τραμ στον Πειραιά, η οποία αναμένεται να δοθεί σε πλήρη λειτουργία εντός του Νοεμβρίου.

Σύμφωνα με ενημέρωση της Αττικό Μετρό, θα προηγηθεί ηλέκτριση της Εναέριας Γραμμής Επαφής (ΕΓΕ) της επέκτασης του ΤΡΑΜ στον Πειραιά από τo βράδυ της Δευτέρας 18 Οκτωβρίου 2021, λόγω της επικείμενης έναρξης της δοκιμαστικής λειτουργίας.

Η Γραμμή έχει εγκατασταθεί στις οδούς:

Λεωφόρος Ποσειδώνος (Γήπεδο Καραϊσκάκη),
Μικράς Ασίας
Γρηγορίου Λαμπράκη
Βασιλέως Γεωργίου
Ακτή Ποσειδώνος
Λεωφόρος Εθνικής Αντιστάσεως
Ομηρίδου Σκυλίτση έως το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ)
και θα βρίσκεται πλέον υπό τάση 750V συνεχούς ρεύματος.

Με αφορμή την Ηλέκτριση της Εναέριας Γραμμής Τραμ στον Πειραιά, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. εφιστά την προσοχή στο κοινό, στους χειριστές μηχανημάτων και τους οδηγούς αυτοκινήτων, να μην πλησιάζουν τα ηλεκτροφόρα δίκτυα του Τραμ (αγωγοί, καλώδια, στύλοι, πρόβολοι, μονωτήρες κλπ) καθώς ελλοχεύουν σοβαροί κίνδυνοι ηλεκτροπληξίας, ατυχημάτων, τραυματισμών, πρόκλησης πυρκαγιάς, βλάβης στο δίκτυο ηλεκτροδότησης του Τραμ κλπ.

Η Αττικό Μετρό επισημαίνει ότι δεδομένης της επικείμενης κυκλοφορίας των συρμών θα πρέπει η σιδηροδρομική γραμμή να είναι ελεύθερη οχημάτων και πάσης φύσεως εμποδίων και να υπάρχει ιδιαίτερη προσοχή οδηγών αυτοκινήτων, δικύκλων και πεζών για την αποφυγή πρόσκρουσης με τους κινούμενους συρμούς.

Πηγή: alimosonline.gr

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Αύξηση τιμών: Ο φόβος της ακρίβειας αλλάζει την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών

Δημοσιεύτηκε

|

Από

Η αύξηση των τιμών σχεδόν σε όλα τα προϊόντα έχει δημιουργήσει ένα «μούδιασμα» στους καταναλωτές, κάτι που αποτυπώνεται και στον τρόπο με τον οποίο κινείται η αγορά.

Η επίδραση των ανατιμήσεων σε πρώτες ύλες, μεταφορικό και ενεργειακό κόστος στις τελικές τιμές των προϊόντων διατροφής εκτιμάται ότι θα έχει διάρκεια μέχρι τον Μάρτιο του 2022. Αυτό επισημαίνει, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο Κωνσταντίνος Μαχαίρας, πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών).

Σύμφωνα με τον κ. Μαχαίρα, μέχρι τώρα ένα σημαντικό μέρος των αυξήσεων τιμών πρώτων υλών φαίνεται να έχουν απορροφηθεί από τους ενδιάμεσους κόμβους της αλυσίδας παραγωγής και διάθεσης, παραγωγούς, μεταποιητές, προμηθευτές και το λιανεμπόριο στην Ελλάδα. Ωστόσο, αυτό δεν μπορεί να θεωρηθεί ως δεδομένο για το μέλλον, εφόσον οι αυξητικές τάσεις συνεχιστούν, καθώς όλες οι επιχειρήσεις έχουν να αντιμετωπίσουν αυξημένα κόστη.

Ο ίδιος εκτιμά ότι, «σημαντικό εμπόδιο στην διαχείριση των τιμών σε χαμηλότερα επίπεδα αποτελούν οι υψηλοί συντελεστές ΦΠΑ». Σημειώνεται πως, σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ, η Ελλάδα έχει από τους υψηλότερους συντελεστές ΦΠΑ στα τρόφιμα στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Στη συγκεκριμένη κατάταξη βρίσκεται στην 6η θέση με τον υψηλότερο συντελεστή ΦΠΑ.

Πηγή: iefimerida.gr

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Τροχαίο στη Λ. Ποσειδώνος – Αυξημένη κίνηση στο σημείο

Δημοσιεύτηκε

|

Από

Τροχαίο ατύχημα έγινε λίγο μετά τις 12:00 το μεσημέρι του Σαββάτου στη λεωφόρο Ποσειδώνος.

Τα δύο Ι.Χ συγκρούστηκαν και εξαιτίας της μικρής ταχύτητας που είχαν αναπτύξει, το τροχαίο δεν ήταν σοβαρό.

Προκλήθηκαν μόνο μικρές υλικές ζημιές στα αυτοκίνητα με τους οδηγούς να περιμένουν αντιπροσώπους της Ασφάλειας.

Πηγή: alimosonline.gr

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Advertisement

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Copyright © 2021 notia24.gr - All rights reserved

Χρησιμοποιώντας το notia24.gr και για την βελτίωση της εμπειρίας χρήσης σας, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Το notia24.gr τηρεί τον κανονισμό της Ε.Ε. για την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων - GDPR. Περισσότερες πληροφορίες.

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο